Thursday, February 26, 2009

Hoi allemaal, of, weinigen!
Ik weet dat ik niet heel veel schrijf de laatste tijd, maar dat komt omdat ik niet heel veel modellenwerk doe. Ik ben aan het diƫten, en dan is het niet zo fijn als ik ergens heen moet, vanwege de moeilijkheidsgraad van het meenemen (gebraden vlees in een jerrycan, geprakte wortels in een flesje en gekraakte walnoten in mijn broekzak?).
However, ik hoop dat ik mijn Anouk-foto's snel te zien krijg, en volgende maand komen de ELLE en de Glamcult uit, met mij erin! Joechei!
Deze zondag ga ik meeten met wat Michameisjes, onder wie Merel, Jenna, Dioni, Jacomien en Melissa, dus dat wordt vast leuk! Ik houd er van dat dit werk, deze wereld, me allemaal nieuwe contacten schenkt. De meeste modellenmeisjes zijn echt heel lief :)
Tot zover mijn mini-update,

Love & Peace

3 comments:

  1. gebraden vlees in je broekzak
    walnoten in je wangen
    en
    geparkte wortels in je schoenen

    HMMM LEKKER

    p.s. have fun met de meeting. maar noem het vreetjevolmetmodellen-dag

    ReplyDelete
  2. ik zag het, maar je kan hier niet leuk wijzigen

    ReplyDelete